Manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

 

Citi mani blogi:

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

LL Māja - par to, kā sapnis par savu māju piepildās

Zelta spārni

     Sen jau biju to pelnījusi un lūgusi. Un pārstājusi ticēt. Un tomēr dabūju.

 

     Sajūta, ka pasaule kļuvusi sasniedzama un attālums vairs nav šķērslis.

 

     Un zelta krāsā!

 

     Zelta pravietiskā nozīme: no Dieva; dievišķības zīmogs; Dieva godība; uzticamība; izturība; pagodinājuma simbols; varonība.

 

     Tagad svarīgi iemācīties nelidot ātrāk par savu sargenģeli.

 

     Īstenībā vēsturiski nozīmīga diena. Un es ceru, ka tas tiešām manu dzīvi vērtīs sadzīviski vieglāku. Lai arī uz citu iespēju rēķina.

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    edmond thomas (Friday, 02 May 2014 09:10)

    Es esmu Edmond Thomas no Apvienotās Karalistes . TāGads 2005 dzīve ir uz augšu un leju
    par mani un manu dārgo sieva Tricia . Man bija resnās zarnas vēzi un mana sieva Trina
    ir olnīcu vēzi , šis slimības ir ar mums pēdējo 10 gadu laikā ,
    mēs iziet Chemo un radiācijas tikai vienu reizi , un mēs bijām padomus doktors
    neiet vairāk Chemo un radiācijas . Lucky mums , mēs dzirdējām par Rick
    Simpson Oil kas tik daudzi cilvēki ir liecinājis , lai izārstēt to vēzi
    pēc noteikta laika periodā . Got saistīts ar daudziem cilvēkiem, un pēc tam tika
    ieteicams Dr.oliva iepirkumam kaņepju eļļa zāles. Tas ir ar
    Liels prieks no manas sirds un ka mana sieva , ka mēs vēlamies Jūs informēt visus
    ka mana resnās zarnas vēzi , un mana sieva Tricia Olnīcu vēzis ir kaltēta
    ietvaros ārstēšana 4 mēnešu laikā . Mēs saņēmām mūsu zāles no
    Dr.oliva kurš ieteica mums ar vairākiem cilvēkiem , ka kaņepju eļļa no
    viņam , tāpēc arī esmu ieteikt jums visiem iegādāties jums Rick Simpson kaņepes
    eļļa no viņa , sazinieties ar : ( godstimecanabisoiltreatment@gmail.com ) ,
    Tagad mēs esamlaimīga ģimene ar kopējo vienotību un mīlestību mums. neļauj šo
    slimības sabojāt prieku savā dzīvē , kaņepju eļļa irlabākais zāles jebkad
    un man bija lietderīgi , lai apmierinātu Dr.oliva Person : saņemt savu Cannabis Medikamenti tagad un sākt sadzīšana sevi , kontakts Dr.oliva vēlreiz ( godstimecanabisoiltreatment@gmail.com )
    Paldies jums Dr Olivia par visu palīdzību, kas tika pieņemts , lai mani un manu dārgakmens ģimeni
    Neļaujiet jūsu ģimenes loceklis cieš no vēža un vēl daudz vairāk , ja dr Oliva , izmantojot godstimecanabisoiltreatment@gmail.com ir jūsu rīcībā


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © 2012 Adonika. Ievietotās informācijas (vai to daļu) kopēšana vai izplatīšana bez bloga autores rakstiskas atļaujas ir aizliegta.