Manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

 

Citi mani blogi:

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

LL Māja - par to, kā sapnis par savu māju piepildās

Steigties vajag lēnām

     Tiesības man ir jau gandrīz 11 gadus. Kaut arī visu laiku nebija sava auto, periodiski tāpat sanāca gana daudz braukāt, bet vēl ne reizi nebija gadījusies iespēja aprunāties ar CP. Vakar iekritu. Kārtējo reizi man pietrūka laika visam un steidzos nokļūt vajadzīgajā vietā, cenšoties nokavēt pēc iespējas mazāk. Krustojums - man Stop zīme. Ātrumu stipri samazināju, bet neapstājos pilnībā: ceļš labi pārredzams, tai brīdī izbraucams un ja apstātos, tad visticamāk nepaspētu un vajadzētu gaidīt. Gaidīt vajadzēja tāpat un pie tam kaitinoši ilgi - un nu jau kamēr uzrakstīs protokolu, kas man dos definētas iespējas ieskaitīt 20 Ls valsts kasē. Protams, es biju vainīga. No otras puses - vai likums ir priekš cilvēkiem, vai cilvēki priekš likumiem. Pēc neilga laika aiz manis tika apturēta vēl viena automašīna.

 

     Pamācoši atceramies somus, kas tukšajās naksnīgajās ielās vientuļi stāvēja pie sarkanā, gaidot, kad varēs legāli pāriet ielu...

Write a comment

Comments: 0

About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © 2012 Adonika. Ievietotās informācijas (vai to daļu) kopēšana vai izplatīšana bez bloga autores rakstiskas atļaujas ir aizliegta.