Manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

 

Citi mani blogi:

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

LL Māja - par to, kā sapnis par savu māju piepildās

Un upe plūst...

     Man ir brīnišķīga draudze, kura ir kā Dieva godības oāze. Apmeklēju to tikai pusotru gadu, bet joprojām esmu sajūsmā par to. Vietu, kur var peldēt Dieva mīlestībā un slavā nevis laipot starp intrigām un garīgām bedrēm. Un mani sajūsmina, ka neviens mani nemēģina pārveidot un tur prioritāte ir Dieva klātbūtne nevis teoloģiski spriedelējumi par to.

 

     Kristietības lielākā vērtība ir liecības par Kristus darbiem. Apliecinājums tam, ka Viņš nav mainījies un joprojām Viņam nav nekā neiespējama. Man joprojām ir vēlēšanās izveidot interneta lapu, kurā būtu iespējams publicēt liecības par to, ko Dievs ir darījis cilvēku dzīvēs. Tā kā tehniski vēl neesmu atradusi šai idejai risinājumu, tad iespēju robežās domāju padalīties ar liecībām šajā lapā - savās virtuālajās mājās, jo, pirmkārt, tas ir vajadzīgs man - atgādinājums, ka Dievs var un grib darīt brīnumus cilvēku dzīvēs. Arī manā.

 

     Pirmā bija kādas sievietes liecība. Otra ir mācītāja liecība par fiansiālajiem brīnumiem. Abas liecības ir no šodienas dievkalpojuma draudzē Dieva upe un pierakstītas tā kā tika stāstītas.

     Ar šo liecību es gribu pateikties Dievam, par Viņa žēlastību un par Viņa mīlestību, ko Viņš izlēja pār mani. Vēl marta sākumā es gulēju gultā un praktiski necēlos. Man bija ceturtās stadijas vēzis un ārsti bija aizklājuši visus ceļus un praktiski nepiedāvāja nekādu ārstēšanu. Es vienkārši izžuvu. Mans svars bija pie mana auguma (ap 175 cm varētu būt) mazāks par 50 kg. Guļot gultā es pazinu Jēzu - bet es pazinu Jēzu savā galvā, bet es Viņu nebiju iepazinusi savā sirdī. Un, tā guļot, pie manis atnāca Svētais Gars un parādīja to, cik dzīve ir bezjēdzīga bez Dieva, ja es neesmu Viņa klātbūtnē. Kaut arī es biju jau pirms tam lūgusi, es apzvanīju visus pazīstamos kristiešus un lūdzu palīdzību ar aizlūgumiem. Un pie manis atnāca arī divas meitenes ar lūgšanām uz mājām. Jau tanī dienā notika pirmais brīnums, jo man piezvanīja divi ārsti, kuri līdz tam nebija likušies ne zinis un nekādā ziņā nebija parādījuši kaut kādu vēlmi palīdzēt. Un tanī brīdī arī sākās mans atveseļošanās ceļs. Līdz tam ilgu laiku es arī nebiju nodevusi nekādas analīzes, jo viņi uzskatīja, ka es esmu bezcerīga. Varbūt jūs ziniet, ka audzēju marķierim ir skaitļi asins analīzē, kas parāda, cik nopietna ir saslimšana. Normālā stāvoklī tur jābūt no 0 līdz 0,5 vienībām. 20. martā manas marķieru analīzes rādīja 5200 un pagājušajā nedēļā mans marķieris rādīja 26,6. Slava Dievam! Ar šo es gribu liecināt par to, ka Dievam nekas nav neiespējams, ka Viņš uzklausa mūsu lūgšanas. Par to, ka Viņš ir vislabākais Dievs. Par to, ka Viņš atbrīvo mūs no sātana varas. Par to, ka Viņš dziedina mūs un ir klāt. Un es arī pateicos visiem, kas ir lūguši.

 

 

     Mūsu ģimenē arī notika finansiālais brīnums. Pagājušajā ceturtdienā mums noziedoja 4500 EUR. Pirmā doma, kad nauda atnāk, lai kas ar to neiedotu, man ir par to, ka uzreiz jāliek uz draudzes konta tāpēc, ka mums ir vēl diezgan liels parāds par zāles nomu. Un man doma - forši, es tulīt braukšu un ar šo naudu nomaksāšu lielāko daļu parāda. Bet cilvēks, kas noziedoja teica: "Tā nauda nav priekš tā, lai segtu parādus, bet šī nauda ir priekš tā, lai Tu nopirktu sev mašīnu." Un mēs sākām meklēt automašīnu. Piektdien mēs to mašīnu arī nopirkām - Slava Dievam! Paldies visiem, kuri zināja un lūdza. Pie ieejas stāv gaišs Audi A6. Tā nav jauna - 1999. gada, bet ir laba. Un tagad man ir sava mašīna! Mūsu ģimenei ir sava mašīna. Slava Dievam! Līdz šim mēs visu laiku vai nu nomājām mašīnu vai aizņēmāmies no kāda, bet tagad ir pašiem sava.

 

     Bet tas nav vēl viss. Kad mēs pieņēmām lēmumu par šo naudu nopirkt mašīnu, tas bija pagājušajā ceturtdienā. Piektdien no rīta man atnāca īsziņa  par to, ka mums ir ieskaitīta liela naudas summa kontā, lai varētu apmaksāt daļu draudzes telpu īres parādu. Un šī nauda jau atnāca no citas puses, cita cilvēka.  Ziniet, es ticu Dieva brīnumiem tavā dzīvē un manā dzīvē. Mēs turpnām lūgt un es ticu, ka tas, ko mums pravietoja par to, ka šis īres parāds vasaras laikā tiks nomaksāts un pēc tam sāksies finansiālā izaugsme. Es ticu tam! Es zinu, ka tad, kad tu rūpējies par Dieva namu, Dievs rūpējas par tavu namu! Slava Dievam!

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Metatrader (Wednesday, 01 April 2015 18:25)

    Maģiski..


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © 2012 Adonika. Ievietotās informācijas (vai to daļu) kopēšana vai izplatīšana bez bloga autores rakstiskas atļaujas ir aizliegta.