Manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

 

Citi mani blogi:

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

LL Māja - par to, kā sapnis par savu māju piepildās

2012. gada notikumu apkopojums

Sava veida tradīcija. Tiesa iepriekšējā gada apkopojumu es kādā dzēšanas mānijas reizē iznīcināju un varu pieskaitīt pie zaudējumiem. 2012. gads viennozīmīgi manā dzīvē bija notikumiem un negaidītiem pavērsieniem bagāts - brīžiem šķita pārbagāts...->

 

Gada notikums - neplānots un negaidīts ģimenes pieaugums. Notiek arī tā. Ar to saistītā epopeja caurvija gadu kopš paša tā sākuma līdz rezultējās acīmredzamajā neticamajā: man ir ļoti mīļa un jauka divgadniece.

Gada piedzīvojums - dabīgi raudzētas maizes gatavošana, kā rezultātā tapa arī tam veltītais blogs.
Gada ceļojums - ja tā var teikt - pārvākšanās no privātmājas uz dzīvokli. Dzīve kļuva savādāka un sapnis par savu māju aktuālāks.
Gada sasniegums - dalība Saeimas un ABAA rīkotajā konferencē, kurā es runāju par adopciju. Priekš manis sasniegums bija iespēja uzrunāt konferences dalībniekus Saeimā un iespēja runāt par tēmu, kas Latvijas mērogā bija novitāte. To visu papildināja pozitīvais novērtējums.
Gada pārsteigums - jūras rīsu sēne. Dažādo dzīves notikumu un pavērsienu rezultātā man bija jūtamas nepatīkamas stresa sekas: mati sāka mani masveidīgi pamest un atmiņa klibot, un vispār nedomāties. Mana satikšanās ar šo radījumu bija nejauša un bez jebkāda mērķa, bet rezultējās ar jūtamu pozitīvu efektu: gan mati aug un ārā nekrīt, gan domājas puslīdz pieņemami un pat atmiņa uzlabojās.

Gada ieguvums - grāmata The Primal Wound. Par to jau iepriekš esmu rakstījusi. Punkts uz i. :)Gada sapnis - par jaunu māju. Joprojām aktuāls. Ļoti, ļoti, ļoti...
Gada izklaide - grupas Prāta Vētra koncerts Jelgavā. Ļoti patika.
Gada atklājums - virtuālais veikals javari.de. Cerams, ka nākošgad tas nepretendēs uz gada atkarības nomināciju.
Gada problēma - bērna ar augšanas hormonu saistītās veselības problēmas. Pārbaužu rezultātā tika noteikta diagnoze un ārstēšana - man nācās pārkāpt pāri savai medicīniskajai nespējai un pierast katru dienu veikt hormonu injekcijas.
Gada zaudējums - apmēram 7 kg dzīvsvara. Stresa rezultāts. Izrādās, ka man bija ko zaudēt.

Gada neērtības - darbavietas pārcelšanās no 7 minūšus gājiena attālumā uz 1-1,5 stundas (atkarībā no vilciena laikiem) ceļojuma attālumā. Pagāja vairāk kā pusgads līdz spēju ar to samierināties.

Gada neveiksme - CL 169. panta grozījumi. Aktīvi un kvalitatīvi pret tiem cīnījāmies. Diemžēl nesekmīgi. Bet viss vēl nav zaudēts un es neesmu padevusies.
Gada izaicinājums - krievu valoda. Ar trešo bērnu es runāju krieviski. Papildus mums ir aukle krieviete. Mans mērķis ir lai bērni labi mācētu savu dzimto valodu.

 

Write a comment

Comments: 0

About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © 2012 Adonika. Ievietotās informācijas (vai to daļu) kopēšana vai izplatīšana bez bloga autores rakstiskas atļaujas ir aizliegta.